Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өтіңіз

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА STEM БІЛІМ БЕРУДЕ НЕЙРОДИДАКТИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ

Аңдатпа

Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларына STEM білім берудегі нейродидактикалық
тәсілдемелердің қолданылуы қарастырылады. Нейродидактика дамып келе жатқан пәнаралық сала ретінде оқу процестерін оңтайландыру үшін неврология, психология және педагогиканы біріктіреді. Зерттеу мультисенсорлық оқыту, жарты шарды синхрондау, зейінге
бағытталған тапсырмалар және геймификацияланған әрекеттер сияқты нейродидактикалық
стратегиялардың бастауыш сынып оқушыларының мотивациясын, сыни ойлауын және
проблемаларды шешу дағдыларын қалай арттыратынын анықтауға бағытталған. Зерттеуде
аралас әдістер қолданылды. Сандық деректер математика мен жаратылыстану сабақтарында
когнитивті көрсеткіштерді өлшейтін экспериментке дейінгі және кейінгі тесттер арқылы
жиналды, ал сапалық ақпараттар сыныптағы өзгерістерді бақылау мен мұғалімдермен сұхбат
жүргізу арқылы алынды.
Зерттеу нәтижесінде STEM сабақтарында нейродидактикалық тәсілдерді біріктіру дәстүрлі оқыту әдістерімен салыстырғанда оқушылардың белсенділігін, шығармашылығын және ғылыми тұжырымдамаларды есте сақтауын айтарлықтай жақсартқанын көрсетеді. Мақалада тереңірек оқытуды ынталандыру және бастауыш білім беруде оқушының біртұтас
дамуын қолдау үшін нейродидактикаға негізделген оқыту үлгілерін енгізу бойынша ұсыныстар беріледі.